Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Προσφορές στα σούπερ μάρκετ.


Μόλις  πριν λίγο καιρό συνταξιοδοτήθηκα από το ΙΚΑ σαν σερβιτόρος. Αποφάσισα με  εγώ και η γυναίκα μου από την Μυτιλήνη να επισκεφθούμε τον γιό μας που ζει και εργάζεται στην Αθήνα, κάπου στα γνωστά σε όλους μας βόρεια προάστια . Φεύγοντας οι φίλοι, μου είπαν, τώρα που θα πάς στην Αθήνα Μητρέλλι να διαβάζεις, η Αθήνα θέλει να ξέρς.  Όταν έφθασα πείρα να διαβάζω τα βιβλία του μωρού μας μα ήταν πολλά και εγώ προσπαθούσα, κάποια στιγμή μου λέει η γυναίκα μου  το Μαριέλλι άντε Δημητρό  να πάς στο σούπερ μάρκετ να πάρεις ένα αλεύρι  για όλες τις χρήσεις  για να κάνω κουλούρια για το μωρό, να προσέξεις μόνο να είναι ή Αλλατίνη ή Αγίου Γεωργίου . Πάνω στην Κηφισίας είναι ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ  με Ελληνικά αρχικά γράμματα, λέω  εδώ είμαι. Μπαίνω μέσα και ρωτώ μια γλυκιά κοπέλα υπάλληλο. Πού έχετε τα άλευρα: και κορίτσι με χαρά και ευγένεια  μου έδειξε τον πάνω όροφο. Ανεβαίνοντας την  σκάλα νάτα μπροστά μου, Αλλατίνη   0,95 ευρώ. Παίρνω και πάω να φύγω,  στρίβοντας  βλέπω μια συσκευασία από τρία άλευρα ίδια που έλεγε παίρνοντας δύο το τρίτο δώρο. Παίρνω την συσκευασία και πάω στο ταμείο, λέει η ταμίας 2,80 ευρώ , σάστισα για λίγο μα γρήγορα συνήλθα και λέω 0,95 και 0,95 = 1,90, ρωτώ μήπως κάνεις λάθος: μου απαντά όχι, τόσο κάνουν και καλεί τον υπεύθυνο, ένας νεαρός τζόβενο  που άρχισε να δικαιολογεί με τον τρόπο ( σεισμόν καλούμεν και σεισμόν  ονομάζομεν την σεισμικήν  δόνησην του  σεσμού) του λέω δεν έχω διαβάσει πολλά βιβλία ακόμα και δεν σε καταλαβαίνω. Αφήνω αυτά το άλευρα και πάω ξωπίσω πάλι στο ράφι και βρίσκω το άλλο αυτό από τους μύλους Αγίου Γεωργίου, βλέπω τιμή 1,13, παίρνω πάλι ένα και στην στροφή βλέπω, μια συσκευασία με δύο τα ίδια και με κόκκινα γράμματα έγραφε μείον ένα ευρώ. Κάνω την αριθμητική  και  λέω , 1,13 και 1,13 = 2,26 μείον 1 ευρώ = 1,26, τα πάω στο ταμείο χαρά χαρούμενος ότι βρήκα αυτό που ήθελε η κυρία Μαρία , μου λέει η ταμίας 2,26 ευρώ πάλι μπαίνω στην απορία και ρωτώ μήπως κάνεις λάθος: ξανακαλεί το τζόβενο να μου πει πάλι τα ίδια. Αφήνω πάλι τα άλευρα κάτω και φεύγω. Σας παρακαλώ πέστε μου από πού να πάρω άλευρα χωρίς να με γελάσουν. Δεν είμαι εγώ ο συγγραφέας των τιμών αλλά πιστεύω εύκολα στις προσφορές ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου