Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Το ροζέ της Αναστασίας Φράγκου.


Δημητρης Διρχαλιδης Και δίχως κρασί πως να χαρείς τον έρωτα
Χωρίς κρασί ποια τέρψη στους ανθρώπους απομένει.
Ροζέ

Αμπελώνων οικογένειας Φράγκου.
Ραφήνα Αττικής.
Προστατευόμενη Γεωγραφική Οινική Περιοχή.
Αγιωργίτικο + (συν)
Ένα κρασί που, προσωπική μου άποψη, δεν είναι της μόδας μα πάει να γίνει και σύντομα μάλιστα.
Έχω μπροστά μου ένα ροζέ, νέο κρασί των αμπελώνων της οικογένειας Φράγκου, από Αγιωργίτικη ποικιλία, που μας δίνει μία εξαιρετική ισορροπία γεύσεων και αρωμάτων, με κάποιες ελαφριές τανίνες και μια αρκετά καλή οξύτητα. Βέβαια έχει μια πολυσύνθετη ισορροπία στις γεύσεις που ο λάτρης του κρασιού γενικώς, θα το αγαπήσει.
Κάθε οινοποιός που θέλει να έχει την κουλτούρα του κρασιού, από την γκάμα των κρασιών του δεν πρέπει να λείπει το ερωτικότερο όλων το ΡΟΖΕ .
Ζώντας στον ερωτικότερο γεωραφικό τόπο και με την ερωτικότερη Μεσογειακή κα Ελληνική κουζίνα το ροζέ είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του συνδυασμού των γεύσεων.
Εγώ θα το πω ερωτικό, της αναγέννησης της διάθεσης.
Στο πρώτο ραντεβού σαφώς θα ήταν η πρώτη μου σκέψη για την συνοδεία μιας ερωτικής συζήτησης.
Μια παιχνιδιάρα σοβαρότητα σαν παρουσία σε επαγγελματικό γεύμα.
Μια ανάλαφρη απογευματινή παρέα.
Ένα σίγουρα γευστικότατο ποτό που θα συνοδεύσει την βραδυνή ελαφριά Μεσογειακή και Ελληνική κουζίνα.
Τέλος μια επίγευση με την χαρά του έρωτα και την απόλυτη απόλαυση της τέρψης.
Υγιένετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου